Záruční servis

Záruční servis je určen zákazníkům, kteří nechtějí čekat a potřebují mít opravu poškozeného zařízení vyřešenu rychle a 100% kvalitě. Záruční servis poskytujeme pro výpočetní techniku značek Acer, Asus, Sony, Dell, Toshiba, Lenovo, Fujitsu Siemens, HP, HP Compaq, IBM, Samsung, Epson, Canon, Lexmark, Brother, Xerox, OKIBenq, LG, Philips.

Phillips

Záruční servis jiných značek je řešen individuálně na základě požadavku zákazníka. Pro bližší informace kontaktujte naši klientskou linku 604 75 76 77.

Komu je záruční servis určen?

  • těm, kdo chtějí mít záruční opravu vyřešenu rychle a ve 100% kvalitě
  • těm, kdo nechtějí mít žádné starosti s uplatňováním záruky u prodejce
  • těm, kdo nechtějí ztrácet čas

Jak záruční servis funguje?

  • přineste poškozené zařízení do našeho servisního střediska
  • nebo si jej nechte svézt prostřednictvím našeho smluvního dopravce po celé České republice
  • jakmile zařízení na záruční servis převezmeme, dáme vám o tom vědět pomocí SMS zdarma
  • uskutečníme záruční opravu vašeho zařízení
  • opravené zařízení si následně vyzvednete v našem servisním středisku nebo vám jej zašleme zpět prostřednictvím smluvního dopravce po celé České republice

Co služba obsahuje?

  • technické posouzení, je-li možné záruční opravu s ohledem na druh poškození uplatnit
  • nebude-li možné uplatnit na zařízení záruku, vyřešíme opravu (po dohodě s vámi) prostřednictvím pozáručního servisu
  • pozáruční servis poskytujeme pro notebooky, tablety, tiskárny, monitory, stolní PC

Svoz poškozeného zařízení si můžete operativně objednat prostřednictvím níže uvedeného formuláře. V případfě potřeby telefonické konzultace volejte 604 75 76 77.

Zasílání novinek a slev