Nejčastější dotazy zákazníků
Nejčastější dotazy
Servis počítačů, otázky a odpovědi
Všechny servisní zásahy se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy je klient technikem informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.
Servis notebooků, otázky a odpovědi
Servis notebooků (opravy notebooků) se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy je klient informován o průběhu opravy notebooku nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.
Servis tiskáren, otázky a odpovědi
Servisní zásahy se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy tiskárny je klient informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.
Opravy monitorů, otázky a odpovědi
Opravy monitorů u zákazníka jsou v omezené míře možné! Nicméně, vždy je potřeba prostřednictvím naší informační linky tento postup konzultovat s technikem. Omezené servisní zázemí u vás doma je v tomto případě limitujícím faktorem.
Počítačové sítě, často kladené otázky
Nikoliv, klient není do žádného tarifního programu předem „vpasován" a jeho volba, včetně rozsahu poskytovaných služeb je zcela v jeho kompetenmeci nebo po poradě s našimi techniky. Počty PC, které jsou uvedeny v ceníku tarifních programů jsou pouze orientační a doporučené s ohledem na naše letité zkušenosti.