Nejčastější dotazy

Servis počítačů, otázky a odpovědi

Jak dlouho u vás bude PC v opravě pokud se nepovede opravu uskutečnit u nás?

Všechny servisní zásahy se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy je klient technikem informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Servis notebooků, otázky a odpovědi

Jak dlouho u vás bude notebook v opravě pokud se nepodaří závadu odstranit u nás?

Servis notebooků (opravy notebooků) se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy je klient informován o průběhu opravy notebooku nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Servis tiskáren, otázky a odpovědi

Jak dlouho u vás bude tiskárna v opravě pokud se nepodaří opravu tiskárny provést u nás?

Servisní zásahy se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy tiskárny je klient informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Opravy monitorů, otázky a odpovědi

Provádíte opravy monitorů i u zákazníka doma?

Opravy monitorů u zákazníka jsou v omezené míře možné! Nicméně, vždy je potřeba prostřednictvím naší informační linky tento postup konzultovat s technikem. Omezené servisní zázemí u vás doma je v tomto případě limitujícím faktorem.

Počítačové sítě, často kladené otázky

Musím si vybrat tarifní program podle počtu PC ?

Nikoliv, klient není do žádného tarifního programu předem „vpasován" a jeho volba, včetně rozsahu poskytovaných služeb je zcela v jeho kompetenmeci nebo po poradě s našimi techniky. Počty PC, které jsou uvedeny v ceníku tarifních programů jsou pouze orientační a doporučené s ohledem na naše letité zkušenosti.

Zasílání novinek a slev