Nejčastější dotazy zákazníků

Nejčastější dotazy

Hodnocení uživatelů:  / 1
NejhoršíNejlepší 

Servis počítačů, otázky a odpovědi

Jak dlouho u vás bude PC v opravě pokud se nepovede opravu uskutečnit u nás?
Všechny servisní zásahy se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy je klient technikem informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Jaká bude předběžná cena opravy?
V některých případech se cena servisu nedá předem jednoznačně stanovit. Provedeme tedy na zařízení diagnostiku v ceně jedné hodiny práce a následně vás kontaktuje náš technik, které vám sdělí rozsah nutné opravy a její celkovou cenu. V případě, že oprava bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte!

Servis notebooků, otázky a odpovědi

Jak dlouho u vás bude notebook v opravě pokud se nepodaří závadu odstranit u nás?
Servis notebooků (opravy notebooků) se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy je klient informován o průběhu opravy notebooku nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Jaká bude předběžná cena opravy?
V některých případech se cena opravy notebooku nedá předem jednoznačně stanovit. Provedeme diagnostiku poškození, na základě které vás bude kontaktovat náš technik, který vám sdělí rozsah opravy notebooku a celkovou cenu. V případě, že oprava notebooku bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte!

Kde se můžeme dozvědět více o nejčastějších závadách notebooků a jejich řešení ?
Toto je velice častý dotaz v oblasti servis notebooků. Tyto stránky nemohou obsáhnout všechny potřebné informace. Připravili jsme tedy pro vás specializované stránky zaměřené konkrétně na servis notebooků. Stránky na opravy notebooků můžete navštívit prostřednictvím uvedených odkazů.

Servis tiskáren, otázky a odpovědi

Jak dlouho u vás bude tiskárna v opravě pokud se nepodaří opravu tiskárny provést u nás?
Servisní zásahy se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy tiskárny je klient informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Můžete provést opravu tiskárny u mě doma?
Servis tiskárny u vás je v omezené míře možný, ale tento postup je potřeba předem konzultovat s technikem, který posoudí, je-li možné opravu u vás uskutečnt. Nedostatek servsního zázemí je v tomto případě limitujícím faktorem.

Jaká bude předběžná cena opravy?
V některých případech se cena servisu nedá předem stanovit. Provedeme tedy na tiskárně diagnostiku v ceně jedné hodiny práce a následně vás bude kontaktovat náš technik, který vám sdělí rozsah opravy a její celkovou cenu. V případě, že oprava bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte!

Můžete uvést nejčastější poškození tiskáren ?
Nejčastější poškození tiskáren naleznete na k tomu samostatně vytvořených stránkách servis tiskáren. Na těchto stránkách naleznete nejčastější problémy vedoucí k nutnosti opravy tiskáren, možnosti řešení, příp. finanční náročnost předmětných oprav.

Opravy monitorů, otázky a odpovědi

Provádíte opravy monitorů i u zákazníka doma?
Opravy monitorů u zákazníka jsou v omezené míře možné! Nicméně, vždy je potřeba prostřednictvím naší informační linky tento postup konzultovat s technikem. Omezené servisní zázemí u vás doma je v tomto případě limitujícím faktorem.

Jak dlouho u vás bude monitor v opravě pokud se nepodaří opravu provést u nás?
Opravy monitorů se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy monitoru je klient technikem informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Jaká bude předběžná cena opravy?
V některých případech se cena opravy nedá předem jednoznačně stanovit. Provedeme tedy na zařízení diagnostiku v ceně jedné hodiny práce a následně vás kontaktuje náš technik, který vám sdělí rozsah opravy a její celkovou cenu. V případě, že oprava bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte!

Kolik obvykle oprava monitoru stojí a jaké jsou nejčastější příčiny poškození
Opravy monitorů jsou obvykle relativně levnou záležitostí, nicméně skutečnou a pevnou cenu opravy jsme schopni vám sdělit teprve po provedení diagnostiky. Nejčastější příčiny poškození monitoru naleznete na webu servis monitorů, který jsme pro vás připravili.

Počítačové sítě, často kladené otázky

Musím si vybrat tarifní program podle počtu PC ?
Nikoliv, klient není do žádného tarifního programu předem „vpasován" a jeho volba, včetně rozsahu poskytovaných služeb je zcela v jeho kompetenmeci nebo po poradě s našimi techniky. Počty PC, které jsou uvedeny v ceníku tarifních programů jsou pouze orientační a doporučené s ohledem na naše letité zkušenosti.

Zajišťujete nepřetržitý chod počítačové sítě, včetně všech potřebných softwarových aktualizací ?
Jedná se o standardně poskytovanou službu v rámci zvolených tarifních programů.

Provádíte běžnou údržbu serveru i počítačových stanic nebo se zaměřujete jen na počítačovou síť?
V rámci poskytovaných služeb technik pravidelně provádí údržbu jednotlivých stanic či serveru v rozsahu, dle potřeby příp. konkrétních požadavků klienta.

Poskytujete asistenci při instalaci nového software a údržbě licencí a aktualizacích stávajícího software?
Standardně poskytovaná služba; v případě komplexního řešení licenční politiky společnosti můžeme provést i tzv. softwarový audit, který klientům doporučujeme, protože audit Vám zajistí 100% jistotu softwarové „čistoty".

Poskytujete asistenci při instalaci nového hardware??
Ano, jistě, jedná se o standardně poskytovanou službu. Samozřejmostí je i pomoc spojená s výběrem a nákupem hardwarového či softwarového vybavení.

Jakou poskytujete proaktivní účast při zavádění nových technologií a postupů, zálohování dat apod.
Zálohování dat či jakákoliv jiná proaktivní činnost rovněž spadá do standardních služeb naší společnosti, ale je potřeba ji ZDARMA samostatně aktivovat, protože někteří klienti uvedenou službu nepožadují.

Jak operativní může být zásah v případě problémů (poruch), které je možné řešit vzdálenou správou a jak krátké jsou reakční časy v případě událostí, které je nutné řešit přímo na místě ?
Naše společnost poskytuje všechny servisní služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu, tedy i ve dnech pracovního klidu, přičemž smluvní klienti mají vždy přednost před klienty, kteří nemají uzavřenu smlouvu o poskytování služeb. Reakční doba je v případě služeb dálkové správy okamžitá a v případě nutnosti fyzické návštěvy, dle dohody nebo max. do 6 hod. (většina servisních zásahů je obvykle vyřízena s reakční dobou do 2 hod.). V případě potřeby kratší reakční doby je možné ji stanovit ve smlouvě o poskytování služeb, přičemž k jejímu dosažení slouží nejen dostatečná síť servisních středisek, ale i letecká podpora umožňující operativní zásah, kdekoliv na území EU.

Je způsob Vaší komunikace srozumitelný i pro člověka neznalého problematiky výpočetní techniky ?
Tuto skutečnost považujeme za samozřejmost - všichni naši pracovníci jsou v tomto ohledu pravidelně školeni.

Poskytujete návrhy další optimalizace sítě a souvisejících technologií (bezpečnostní politika, řízení záloh dat, velikost emailových schránek, postupy při krádeži/požáru, apod.)
Systém zálohování dat, včetně bezpečnostní politiky řešíme vždy po poradě s klientem a na základě konkrétních požadavků klienta. V případě hostingu vašich www stránek a mailových účtů na našem serveru, zajišťujeme klientům neomezenou velikost mailových schránek, šifrovaný přenos mailů apod., dle požadavků a potřeb klienta.

Jaké jsou Vaše zkušenosti s poskytováním služeb správy a údržby počítačových sítí ?
Výše uvedené služby poskytuje naše společnost od roku 1996, kdy byla založena. Specializujeme se na okamžitý servis počítačů a veškeré další výpočetní techniky (počítače - PC, notebooky, tiskárny, monitory atd.), a to jak na komplikace vzniklé poruchou hardware, tak i kolizí software.

Co navíc oproti výše uvedeným službám byste nám nabídli...?
- přednostní právo výjezdu technika ZDARMA
- telefonické poradenství ZDARMA
- dálková správa počítačové sítě ZDARMA
- webhosting s neomezenou kapacitou mailových schránek pouze za 1.999 Kč ročně

V čem je Vaše konkurenční výhoda oproti firmám nabízejícím stejné nebo podobné služby?
- skutečný 24 hodinový NON-STOP servis
- tým opravdových profesionálů
- možnost přidělení „stálého" servisního technika
- Service Operation System, který automatizovaně zajišťuje koordinaci všech klientů společnosti
- platba fakturou se splatností ihned po podpisu smlouvy
- bonusový program pro klienty s dobrou platební morálkou

Nejčastější dotazy - 1.0 out of 5 based on 1 vote