Servis PC

Profylaxe a čištění PC

Hodnocení uživatelů:  / 1

Profylaxe a pravidelné čištění zvyšují výkon a životnost počítače

Se stále vzrůstajícím výkonem pevných disků, procesorů grafických karet a pamětí je stále obtížnější odvádět z počítačů teplo, které produkují. Proto je důležitá pravidelná údržba, pro počítače v běžném kancelářském provozu se doporučuje čištění minimálně jednou za tři měsíce.

Aby nám počítač dobře sloužil, vyžaduje péči. I automobil přece pravidelně odvážíte do servisu. Počítač potřebuje preventivní kontroly mechanicky namáhaných částí a pravidelné čištění. Starostí o něj významně prodloužíte jeho životnost a ušetříte tak peníze za nový přístroj.

Prach zanese odvětrávání a počítač se tak přehřívá

Z počítačů odvádějí veškeré teplo ventilátory, které jsou velmi citlivé na prach. Ten v silné vrstvě pokrývá součástky uvnitř PC již po několika měsících každodenního používání. Špatně udržovaný počítač má pak problém s odvětráváním a mnohonásobně se tak zvyšuje riziko požáru i zničení celého přístroje. Zanesené chladiče totiž výrazně zvyšují teplotu procesoru a součástek v jeho okolí, a to často až nad výrobcem stanovený limit.

Důkladné čištění počítače od profesionálů

Kompletní IT servis včetně důkladného vyčištění počítače, promazání mechanických dílů a následného otestování vám nabízí společnost POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s.r.o., která před 18 lety vyplnila vakuum na poli komplexní a profesionální údržby počítačových systémů a technologií.

Servis výpočetní techniky 24 hodin denně

V současné době společnost nabízíme okamžitý 24hodinový servis veškeré výpočetní techniky se zaměřením na komplikace vzniklé poruchou hardware nebo software a také ucelený souhrn služeb, mezi které mimo jiné patří dálková nebo lokální správa počítačových sítí, jejich návrhy a realizace, záchrana a obnova dat z poškozených datových médií, telefonické poradenství, prodej výpočetní techniky, tvorba zakázkového software i webových stránek a jejich propagace a webhosting.

Rychlost a pečlivost

Máme krátké servisní a dodací lhůty a vyznačuje se rychlou komunikací se zákazníkem. Veškeré servisní služby se snažíme řešit rychle a operativně, tedy přesně tak, jak si doba a zákazník žádá. Své spolehlivé a profesionální služby poskytujeme firmám i jednotlivcům.

 

Profylaxe a čištění PC - 1.0 out of 5 based on 1 vote

EET – Elektronická evidence tržeb

Hodnocení uživatelů:  / 0

EET - Elektronická evidence tržeb, zákon, který byl v dubnu 2016 schválen rozpoutal u podnikatelů náročnou práci s výběrem vhodné pokladny pro elektronickou evidenci tržeb. Evidence tržeb se bude týkat každého kdo přijímá platby v hotovosti, stravenky, poukázky, slevové kupony apod. EET, elektronická evidence tržeb by neměla být strašákem, ale nástrojem pro narovnání konkurenčního podnikatelského prostředí.

Pokladní systém Dotykačka je připraven na zavedení systému EET, elektronické evidence tržeb. 

 vyhodne-balicky-eet

Co je evidovaná tržba (EET)?

  • platba v hotovosti, 
  • platební kartou, šekem či směnkou, 
  • v jiných formách, které mají charakter obdobný předchozím formám (dárkové karty, poukázky na zboží a služby, stravenky, žetony...)
  • započtením kauce nebo obdobné jistoty složené ze způsobů podle předchozích bodů

Jaký je princip e-tržeb (EET)?

Každá finanční transakce bude prostřednictvím datové zprávy zaslána finanční správě, ta ji během okamžiku potvrdí unikátním číselným kódem, který se pak objeví na účtence zákazníka.Podstatou fungování celého procesu je on-line připojení daného zařízení (pokladna, PC, mobilní telefon nebo tablet) a propojení s finanční správou. Registrační pokladny či pokladní systémy mohou pracovat i v režimu off-line a finanční správě zasílat informace o evidovaných tržbách zpětně. Pokud někteří podnikaté nebudou schopni zajistit on-line připojení, budou muset zažádat o výjimku z povinnosti on-line evidence.

Koho se e-tržby (EET) týkají? 

Subjekty, které platí nebo mají platit daně z příjmů v České republice, a to: 

  • podnikající fyzické osoby, 
  • právnické osoby s podnikatelskou činností.

Od kdy mají e-tržby (EET) fungovat?

1. prosinec 2016 - Ubytování, Stravování a pohostinství ‒ CZ-NACE skupina 55 a 56. 

1. března 2017- Maloobchody a Velkoobchody ‒ CZ-NACE skupina 45, 46 a 47. 

1. března 2018 - podnikatelé provozující všechny ostatní činnosti, tj. např. svobodná povolání (lékaři, právníci, účetní), doprava či zemědělství. 

1. června 2018 - vybraná řemesla a výrobní činnosti ‒ CZ-NACE skupina 13‒17, 20.4, 22, 23, 25, 31‒33, 43, 95, 96.

Co potřebujete pro e-tržby (EET)?

Technické řešení pro EET je určeno pro jakýkoli elektronický přístroj, tedy nejenom pokladnu nebo pokladní systém, ale také pro počítače, tablety či chytré mobilní telefony. Mnoho podnikatelů má dobré zkušenosti s nejrůznějšími systémy registračních pokladen zajišťujících zprostředkování mnoha důležitých dat při podnikání. Tito podnikatelé si je pořídili proto, aby měli kontrolu nad chodem byznysu a všechna potřebná data měli při ruce. Mnoho takových pokladních systémů už je nyní připraveno na implementaci softwaru e-tržeb (EET). 

Malé provozy můžou elektronickou evidenci tržeb řešit velmi jednoduše, a to prostřednictvím svých dotykových telefonů nebo tabletů. Stačí si jen stáhnout pokladní aplikaci, která bude vyhovovat jejich podnikání. 

 
 

Nejčastější dotazy

Hodnocení uživatelů:  / 1

Servis počítačů, otázky a odpovědi

Jak dlouho u vás bude PC v opravě pokud se nepovede opravu uskutečnit u nás?
Všechny servisní zásahy se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy je klient technikem informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Jaká bude předběžná cena opravy?
V některých případech se cena servisu nedá předem jednoznačně stanovit. Provedeme tedy na zařízení diagnostiku v ceně jedné hodiny práce a následně vás kontaktuje náš technik, které vám sdělí rozsah nutné opravy a její celkovou cenu. V případě, že oprava bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte!

Servis notebooků, otázky a odpovědi

Jak dlouho u vás bude notebook v opravě pokud se nepodaří závadu odstranit u nás?
Servis notebooků (opravy notebooků) se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy je klient informován o průběhu opravy notebooku nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Jaká bude předběžná cena opravy?
V některých případech se cena opravy notebooku nedá předem jednoznačně stanovit. Provedeme diagnostiku poškození, na základě které vás bude kontaktovat náš technik, který vám sdělí rozsah opravy notebooku a celkovou cenu. V případě, že oprava notebooku bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte!

Kde se můžeme dozvědět více o nejčastějších závadách notebooků a jejich řešení ?
Toto je velice častý dotaz v oblasti servis notebooků. Tyto stránky nemohou obsáhnout všechny potřebné informace. Připravili jsme tedy pro vás specializované stránky zaměřené konkrétně na
servis notebooků. Stránky na opravy notebooků můžete navštívit prostřednictvím uvedených odkazů.

Servis tiskáren, otázky a odpovědi

Jak dlouho u vás bude tiskárna v opravě pokud se nepodaří opravu tiskárny provést u nás?
Servisní zásahy se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy tiskárny je klient informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Můžete provést opravu tiskárny u mě doma?
Servis tiskárny u vás je v omezené míře možný, ale tento postup je potřeba předem konzultovat s technikem, který posoudí, je-li možné opravu u vás uskutečnt. Nedostatek servsního zázemí je v tomto případě limitujícím faktorem.

Jaká bude předběžná cena opravy?
V některých případech se cena servisu nedá předem stanovit. Provedeme tedy na tiskárně diagnostiku v ceně jedné hodiny práce a následně vás bude kontaktovat náš technik, který vám sdělí rozsah opravy a její celkovou cenu. V případě, že oprava bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte!

Můžete uvést nejčastější poškození tiskáren ?
Nejčastější poškození tiskáren naleznete na k tomu samostatně vytvořených stránkách servis tiskáren. Na těchto stránkách naleznete nejčastější problémy vedoucí k nutnosti opravy tiskáren, možnosti řešení, příp. finanční náročnost předmětných oprav.

Opravy monitorů, otázky a odpovědi

Provádíte opravy monitorů i u zákazníka doma?
Opravy monitorů u zákazníka jsou v omezené míře možné! Nicméně, vždy je potřeba prostřednictvím naší informační linky tento postup konzultovat s technikem. Omezené servisní zázemí u vás doma je v tomto případě limitujícím faktorem.

Jak dlouho u vás bude monitor v opravě pokud se nepodaří opravu provést u nás?
Opravy monitorů se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy monitoru je klient technikem informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Jaká bude předběžná cena opravy?
V některých případech se cena opravy nedá předem jednoznačně stanovit. Provedeme tedy na zařízení diagnostiku v ceně jedné hodiny práce a následně vás kontaktuje náš technik, který vám sdělí rozsah opravy a její celkovou cenu. V případě, že oprava bude provedena, cenu za diagnostiku neplatíte!

Kolik obvykle oprava monitoru stojí a jaké jsou nejčastější příčiny poškození
Opravy monitorů jsou obvykle relativně levnou záležitostí, nicméně skutečnou a pevnou cenu opravy jsme schopni vám sdělit teprve po provedení diagnostiky. Nejčastější příčiny poškození monitoru naleznete na webu servis monitorů, který jsme pro vás připravili.

Počítačové sítě, často kladené otázky

Musím si vybrat tarifní program podle počtu PC ?
Nikoliv, klient není do žádného tarifního programu předem „vpasován" a jeho volba, včetně rozsahu poskytovaných služeb je zcela v jeho kompetenmeci nebo po poradě s našimi techniky. Počty PC, které jsou uvedeny v ceníku tarifních programů jsou pouze orientační a doporučené s ohledem na naše letité zkušenosti.

Zajišťujete nepřetržitý chod počítačové sítě, včetně všech potřebných softwarových aktualizací ?
Jedná se o standardně poskytovanou službu v rámci zvolených tarifních programů.

Provádíte běžnou údržbu serveru i počítačových stanic nebo se zaměřujete jen na počítačovou síť?
V rámci poskytovaných služeb technik pravidelně provádí údržbu jednotlivých stanic či serveru v rozsahu, dle potřeby příp. konkrétních požadavků klienta.

Poskytujete asistenci při instalaci nového software a údržbě licencí a aktualizacích stávajícího software?
Standardně poskytovaná služba; v případě komplexního řešení licenční politiky společnosti můžeme provést i tzv. softwarový audit, který klientům doporučujeme, protože audit Vám zajistí 100% jistotu softwarové „čistoty".

Poskytujete asistenci při instalaci nového hardware??
Ano, jistě, jedná se o standardně poskytovanou službu. Samozřejmostí je i pomoc spojená s výběrem a nákupem hardwarového či softwarového vybavení.

Jakou poskytujete proaktivní účast při zavádění nových technologií a postupů, zálohování dat apod.
Zálohování dat či jakákoliv jiná proaktivní činnost rovněž spadá do standardních služeb naší společnosti, ale je potřeba ji ZDARMA samostatně aktivovat, protože někteří klienti uvedenou službu nepožadují.

Jak operativní může být zásah v případě problémů (poruch), které je možné řešit vzdálenou správou a jak krátké jsou reakční časy v případě událostí, které je nutné řešit přímo na místě ?
Naše společnost poskytuje všechny servisní služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu, tedy i ve dnech pracovního klidu, přičemž smluvní klienti mají vždy přednost před klienty, kteří nemají uzavřenu smlouvu o poskytování služeb. Reakční doba je v případě služeb dálkové správy okamžitá a v případě nutnosti fyzické návštěvy, dle dohody nebo max. do 6 hod. (většina servisních zásahů je obvykle vyřízena s reakční dobou do 2 hod.). V případě potřeby kratší reakční doby je možné ji stanovit ve smlouvě o poskytování služeb, přičemž k jejímu dosažení slouží nejen dostatečná síť servisních středisek, ale i letecká podpora umožňující operativní zásah, kdekoliv na území EU.

Je způsob Vaší komunikace srozumitelný i pro člověka neznalého problematiky výpočetní techniky ?
Tuto skutečnost považujeme za samozřejmost - všichni naši pracovníci jsou v tomto ohledu pravidelně školeni.

Poskytujete návrhy další optimalizace sítě a souvisejících technologií (bezpečnostní politika, řízení záloh dat, velikost emailových schránek, postupy při krádeži/požáru, apod.)
Systém zálohování dat, včetně bezpečnostní politiky řešíme vždy po poradě s klientem a na základě konkrétních požadavků klienta. V případě hostingu vašich www stránek a mailových účtů na našem serveru, zajišťujeme klientům neomezenou velikost mailových schránek, šifrovaný přenos mailů apod., dle požadavků a potřeb klienta.

Jaké jsou Vaše zkušenosti s poskytováním služeb správy a údržby počítačových sítí ?
Výše uvedené služby poskytuje naše společnost od roku 1996, kdy byla založena. Specializujeme se na okamžitý servis počítačů a veškeré další výpočetní techniky (počítače - PC, notebooky, tiskárny, monitory atd.), a to jak na komplikace vzniklé poruchou hardware, tak i kolizí software.

Co navíc oproti výše uvedeným službám byste nám nabídli...?
- přednostní právo výjezdu technika ZDARMA
- telefonické poradenství ZDARMA
- dálková správa počítačové sítě ZDARMA
- webhosting s neomezenou kapacitou mailových schránek pouze za 1.999 Kč ročně

V čem je Vaše konkurenční výhoda oproti firmám nabízejícím stejné nebo podobné služby?
- skutečný 24 hodinový NON-STOP servis
- tým opravdových profesionálů
- možnost přidělení „stálého" servisního technika
- Service Operation System, který automatizovaně zajišťuje koordinaci všech klientů společnosti
- platba fakturou se splatností ihned po podpisu smlouvy
- bonusový program pro klienty s dobrou platební morálkou

Nejčastější dotazy - 1.0 out of 5 based on 1 vote

Všeobecné obchodní podmínky

Hodnocení uživatelů:  / 1

Všeobecné obchodní podmínky obchodní společnosti POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s.r.o.

Předmětem těchto Všeobecných obchodních podmínek pro provádění servisních prací (dále jen „VOPSP") je úprava právních vztahů mezi obchodní společností POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s.r.o., IČ: 64942490, se sídlem Praha 2 - Nové Město, Lublaňská 1731/19, PSČ 120 00, zapsaná v ob-chodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložka 42397 (dále jen „POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST“), jako zhotovitelem zakázky a objednatelem zakázky (dále jen „Zákazník") a jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo uzavřené mezi společností POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a Zákazníkem.

Tyto VOPSP se vztahují na veškeré smlouvy o dílo a další smluvní vztahy uskutečněné mezi společností POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a Zákazníkem včetně veškerých v této souvislosti poskytovaných služeb. Od těchto VOPSP se lze v jednotlivém případě odchýlit pouze na základě písemné dohody POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a Zákazníka. Ústní prohlášení učiněná vůči Zákazníkům za¬městnanci POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST tuto společnost nezavazují.

Tyto VOPSP jsou pro Zákazníka závazné od okamžiku, kdy vstoupí do právního vztahu s POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST, tedy od okamžiku, kdy je mezi POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a Zákazníkem učiněno jakékoliv právní jednání písemnou formou. Veškeré smlouvy o dílo uzavírané mezi POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a Zákazníkem musí být činěny písemně, včetně veške¬rých změn či dodatků.

Zákazník přijímá a uznává následující VOPSP jako závazné pro všechna plnění, která mají být provedena v rámci prací na výpočetní technice (předmět Zakázky). Tyto VOPSP jsou uveřejněny na internetové adrese POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST www.pocitacovapohotovost.cz, dále vyvěšeny a k dispozici v příjmu oprav provozovny POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a Zákazník se s nimi před uzavřením smlouvy o dílo s POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST seznámil a souhlasí s nimi.

Základní informace o společnosti POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST:

Identifikační číslo: 64942490 DIČ: CZ64942490 zapsaní: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložka 42397 telefonický kontakt: 224 26 28 26, 603 75 76 77, 604 75 76 77 e-mailový kontakt: info@pocitacovapohotovost.cz

I. Zakázka

1. Smlouva o dílo (dále jen „Zakázka") je závazná od okamžiku, kdy Zákazník podepíše servisní list, servisní protokol nebo obdobný dokument (dále jen „servisní list“), který odkazuje na tyto VOPSP, vyvěšené a k dispozici v provozovně POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a na webových stránkách www.pocitacovapohotovost.cz. Dílem se rozumí oprava nebo úprava věci dle ustanovení § 2587 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

2. V servisním listu je nutné uvést popis zařízení, rozsah prací, udávané závady, případně také požadovaný termín jejich dokončení a ostatní důležité informace. Při výměně dílů POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST staré komponenty ekologicky likviduje - pokud si zákazník přeje staré komponenty ponechat, pak musí informovat technika při vyplňování servisního listu, kam technik tuto informaci zapíše.

3. V případech, které nesnesou odkladu, lze Zakázku a rozšíření rozsahu prací sjednat i změnit i elektronickou formou – e-mailem, a to za podmínky, že e-mailová adresa Zákazníka byla na Zakázce uvedena, přičemž písemná komunikace musí mezi POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a Zákazníkem probíhat na e-mailových adresách, uvedených v Zakázce a z firemních e-mailových adres POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST.

4. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST má právo v případě potřeby provedením opravy pověřit třetí osoby, přitom odpovídá za kvali¬tu a jakost opravy, jako by opravu provedl sám.

5. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST se zavazuje v rámci provádění Zakázky poskytnout potřebnou součinnost Zákazníkovi, Zákaz¬níkem pověřené osobě nebo zástupcům pojišťovny, při šetření a vyhodnocování pojistné události vzniklé na před¬mětu Zakázky. Za potřebnou součinnost se považuje zejména umožnění přístupu k předmětu Zakázky, zpracování přehledu škod a rozpočtů oprav, poskytnutí konzultací týkajících se obnovení provozuschopnosti předmětu Zakázky a s tím související komunikace s pojišťovnou, vše v nezbytné míře potřebné pro provedení šetření pojistné události. Bez výslovného zmocnění není POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST oprávněna ani povinna činit jménem Zákazníka nebo vlastníka provozovatele předmětu zakázky jakákoliv právní jednání v souvislosti s šetřením pojistné události. Plnění povin¬ností dle tohoto odstavce se považuje za práce na provedení Zakázky, bez ohledu na to zda jsou přímo výslovně uváděny v zakázkovém listu či nikoliv.

II. Cenové údaje na zakázce, rozšíření zakázky, rozpočet  nákladů na opravu a údržbu

1. Cenové údaje v Zakázce jsou stanoveny jako orientační a předběžné s tím, že Zákazník si je vědom, že skutečná cena je odvislá od rozsahu provedené opravy nebo servisní práce. Zákazním je výslovně srozuměn s tím, že při převzetí Zakázky vznikají POČÍTAČOVÉ POHOTOVOSTI náklady spojené s diagnostikou vad na Zakázce a je také výslovně srozuměn s tím, že v případě odmítnutí dalších servisních prací na předmětu Zakázky je nutné uhradit náklady na diagnostiku vad. V případě, že Zákazník vysloví souhlas s prováděním dalších servisních prací na Zakázce, náklady POČÍTAČOVÉ POHOTOVOSTI za diagnostiku vad se započítávají na náklady dalších servisních prací. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST může po zákazníkovi požadovat uhrazení nákladů na diagnostiku vad již při převzetí zakázky.

2. Provedení prací nad rámec sjednané Zakázky nevyžaduje předchozí souhlas Zákazníka, ledaže se při podpisu servisního listu domluvili Zákazník a POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST jinak.

3. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST je oprávněna překročit sjednanou cenu bez souhlasu Zákazníka v rozsahu stanoveném obecně závaznými předpisy.

4. Informace o rozšíření Zakázky nebo informace o zvýšení ceny je možno učinit i způsobem uvedeným v čl. I odst. 3 těchto VOPSP.

III. Termín dokončení zakázky

POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST je povinna dodržet termín dokončení, který byl v Zakázce označen jako závazný. Pokud se změní nebo rozšíří rozsah prací oproti původní Zakázce, a následkem toho není možné původní termín dokončení dodržet, je POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST povinna sdělit Zákazníkovi nový termín dokončení.

IV. Předání a převzetí zakázky

1. Předání předmětu Zakázky a jeho převzetí Zákazníkem se provádí v provozovně POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST nebo prostřednictvím třetích stran (Česká pošta, PPL, DHL, DPD, kurýrní služba apod.) není-li dohod¬nuto jinak.

2. Zákazník je povinen vyzvednout si věc nejpozději do jednoho týdne od uplynutí doby, kdy Zakázka měla být pro¬vedena, a byla-li provedena později, do jednoho týdne od vyrozumění o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit účelně vynaložené náklady spojené s uchováním věci. Pokud POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST neprokáže jinak, činí výše těchto nákladů 200,- Kč plus DPH za každý den, kdy je Zákazník v prodlení s převzetím.

3. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s převzetím předmětu Zakázky, přechází nebezpečí škody na předmětu Zakázky na Zákazníka a to prvním dnem prodlení.

V. Vyúčtování zakázky

1. Cenu prací účtuje POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST na základě svého ceníku servisních prací, který je zveřejněn v příjmu oprav a na internetových stránkách www.pocitacovapohotovost.cz. V případě změny ceníku je rozhodující cena platná v den přijetí Zakázky.

2. Ceny prací, náhradních dílů a materiálu se pro každý výkon ve vyúčtování zakázky vykazují zvlášť.

3. Požaduje-li Zákazník doručení předmětu Zakázky do jiného místa dle jeho určení, provádí se tak pou¬ze na náklady a nebezpečí Zákazníka. Cena za dopravu je účtována podle ceníku platného v den uskutečnění dopravy.

4. V případě, že Zákazník před provedením Zakázky platně odstoupí od smlouvy o dílo, a to z důvodu neležícího na straně POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST, je povinen zaplatit POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST částku, která připadá na práce již vykonané a na¬hradit mu účelně vynaložené náklady. Za účelně vynaložené náklady se považují i náklady na splnění povinnosti dle čl. I.5 těchto VOPSP a dále náklady na administrativní, organizační a logistické zajištění a zpracování Zakázky (admi¬nistrativní úkony). Náklady na administrativní úkony jsou zahrnuty v celkové ceně Zakázky a činí 20% této ceny.

5. Pokud servis zprostředkovává jednání s třetími stranami, například pojišťovnou, zavazuje se Zákazník uhradit všechny nedoplatky vůči servisu, které mohou vzniknout například krácením pojistného plnění, odečtením amorti¬zace, spoluúčasti, neuznáním nebo neakceptováním postupu opravy, výše ceny atd. Tyto náklady musí zákazník neprodleně uhradit na základě předložené faktury. Pokud nebudou zákazníkem tyto závazky servisu řádně uhrazeny, je zákazník povinen zaplatit servisu úrok z prodlení, popř. náhradu škody, která takovým jednáním servisu vznikne.

VI. Platební podmínky

1. Cena Zakázky je splatná ihned při převzetí předmětu Zakázky Zákazníkem, nestanoví-li daňový doklad vystavený POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST pozdější den splatnosti.

2. Pro případ prodlení Zákazníka s úhradou ceny Zakázky Zákazník a POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST sjednávají úrok z prodlení ve výši 0,3 % z celkové ceny Zakázky za každý započatý den prodlení.

3. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST je oprávněna požadovat na Zákazníkovi složení přiměřené Zálohy na cenu Zakázky; pro případ nesložení vyžádané Zálohy má POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST právo pozastavit provádění díla do doby připsání Zálohy na účet POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST nebo do jejího zaplacení v pokladně POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST. O dobu prodlení Zákazníka se zaplace¬ním Zálohy se prodlužuje sjednaný termín dokončení díla.

VII. Zadržovací právo

1. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST je oprávněna zadržet předmět Zakázky k zajištění své splatné pohledávky za Zákazníkem. Zadr¬žovací právo lze uplatnit vůči všem závazkům Zákazníka.

2. V případě zadržení předmětu Zakázky POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST písemně vyrozumí Zákazníka o zadržení předmětu Zakázky a jeho důvodech.

3. Zadržovací právo zaniká zánikem zajištěné pohledávky anebo vydáním zadrženého předmětu Zakázky Zákazníkovi oproti poskytnutí jistoty v takové formě, která bude POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST odsouhlasena. 4. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST má vůči Zákazníkovi právo na náhradu nákladů, jichž bylo pro trvající zachování podstaty předmětu Zakázky potřeba, jakož i nákladů vynaložených účelně a zvyšující užitečnost předmětu Zakázky nebo jeho hodnotu.

VIII. Záruka za provedenou práci

1. Ustanovení tohoto článku se týká pouze odpovědnosti za vady mimozáručních oprav nebo servisních prací. Záruč¬ní opravy nových přístrojů se řídí obecně platnými právními předpisy o právech z vadného plnění koupě movité věci.

2. Záruční doba na provedenou práci je 3 měsíce a na poskytnuté komponenty 3 měsíce, pokud nevyplývá se záručních listů dodavatelů společnosti POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST něco jiného. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí předmětu zakázky zákazníkem.

3. Na běžné opotřebení se záruka nevztahuje, stejně tak se záruka nevztahuje na poškození způsobená použitím předmětu zakázky k účelu, k němuž nejsou výrobcem určena nebo způsobená nedodržením pravidel a podmínek stanovených pro používání přístroje a jeho údržbu výrobcem přístroje. Dále se záruka nevztahuje na mechanické poškození a znečištění, neodbornou instalaci, zacházení nebo používání v rozporu s návodem na obsluhu nebo záručním listem, nepovolený zásah do softwaru přístroje, provozování poškozeného zboží po zjištění závady, škody způsobené počítačovými viry, poškození přírodními živly nebo vyšší mocí, poškození zapojení do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě, provádění oprav nebo úprav na zboží neautorizovanými osobami či firmami a porušení, poškození nebo jiné znehodnocení nálepek, čárových kódů nebo ochranných pečetí.

4. Zákazník je povinen při převzetí předmětu Zakázky si jej prohlédnout a v případě, že zjistí vady nebo poškození je povinen takto zjištěné vady nebo poškození ihned písemně označit při předání předmětu Zakázky, jinak se má za to, že převzal předmět Zakázky od POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST bez vad a poškození. Nevytkne-li Zákazník při převzetí předmětu Zakázky vady a poškození, jež bylo možno při převzetí zjistit při přebírání předmětu Zakázky, nevzniká mu nárok z včasně uplatněných vad nebo poškození Zakázky.

5. V ostatních případech vad, které se projeví až při následném používání předmětu Zakázky, po jeho převzetí Zákazní¬kem, musí Zákazník vady písemně oznámit neprodleně po jejich zjištění společnosti POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s tím, že re¬klamované vady nebo jejich projevy musí být přesně a nezaměnitelně v reklamaci specifikovány.

6. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST důvodně reklamovanou vadu, podléhající záruce, odstraní na své náklady ve svém servisním středisku.

7. Pokud se nepodaří vadu odstranit, může Zákazník požadovat slevu z ceny Zakázky nebo od Zakázky odstoupit.

8. Na opravy provedené dle písemného požadavku Zákazníka pouze provizorně na dobu dočasnou nebo přes písemné upozornění na nevhodnost požadavku Zákazníka se záruka neposkytuje a Zákazník nese riziko škody.

9. Záruku nelze uplatnit taktéž v následujících případech: • předmět Zakázky nebyl společnosti POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST dodán/předán současně nebo neprodleně po oznámení zjištěných vad k ověření existence reklamované vady, • vadné komponenty byly mezitím na pokyn Zákazníka jinou odbornou osobou nebo Zákazníkem upraveny, opraveny nebo odstraněny, • při provádění opravy nebo údržby byly použity dle požadavku Zákazníka jiné jím opatřené komponenty, • Závada byla odstraněna třetí osobou před tím, než byla vada reklamována u POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a společnost POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST tak byla zbavena práva existenci reklamované vady ověřit sama nebo prostřednictví jiné jí určené osoby.

IX. Odpovědnost za škodu

1. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST odpovídá za škodu způsobenou na předmětu Zakázky po dobu jejího provádění. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST však neodpovídá za škodu na předmětu Zakázky způsobenou třetími osobami a škodu způsobenou okolnostmi neovlivnitelnými společností POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST.

2. Za škody na věcech nacházejících se na nebo v předmětu Zakázky (např. data uložená v počítačích) odpovídá POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST pouze v případě, když je písemně převzal do úschovy a byly výslovně uvedeny v Zakázce. Zákazník je povinen si osobní data na přístroji před opravou zálohovat nebo o tuto zálohu požádat. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST není odpovědná za případnou ztrátu dat ze zařízení, které zákazník předává do servisu. Zákazník se musí před předáním předmětu Zakázky k opravě ujistit, že veškerá jeho data jsou zálohovaná. Bude-li technicky možné data zálohovat, lze toto provést za úplatu, avšak pouze na výslovnou písemnou žádost zákazníka.

3. Zákazník je povinen při převzetí předmětu Zakázky písemně uplatnit u společnosti POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST případnou škodu na předmětu Zakázky, pokud za ni POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST odpovídá, včetně její přesné specifikace, jinak se má za to, že převzal předmět Zakázky bez poškození. V případě, kdy za škodu na předmětu Zakázky odpovídá POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST, je povinna učinit opatření k odstranění škody, a to zejména opravou předmětu Zakázky na své náklady. Pokud opra¬vu provést nelze, nebo je-li spojena s neúměrně vysokými náklady, uhradí POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST Zákazníkovi částku ve výši ceny předmětu Zakázky ke dni poškození, maximálně však do výše aktuální hodnoty předmětu Zakázky. Jestliže cenu nelze stanovit, uhradí POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST částku maximálně ve výši prodejní ceny obdobného typu předmětu Zakázky a obdobného stáří předmětu zakázky.

4. Výše náhrady škody je omezena vždy pouze na nahrazení škody v rozsahu předvídatelném pro smluvní strany v době uzavírání Zakázky. Výše předvídatelné škody, která případně může vzniknout porušením povinnosti POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST nebo Zákazníka, představuje částku maximálně do výše ceny Zakázky, nebude-li písemnou dohodou výslovně stanoveno jinak. Z náhrady škody jsou vždy vyloučeny jakékoliv nároky na náhradu ušlého zisku či jakékoliv nepřímé nebo následné škody vzniklé POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST, Zákazníkovi nebo jakýmkoliv třetím stranám.

X. Výhrada vlastnictví

1. Všechny komponenty, výměnné díly a příslušenství použité při provádění Zakázky zůstávají ve vlastnictví POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST až do okamžiku úplného zaplacení ceny Zakázky vyúčtované příslušným daňovým dokladem.

2. Díly, které byly při provádění Zakázky nahrazeny novými komponenty, zůstávají v držení a přecházejí do vlastnictví POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST, nebylo-li písemně při převzetí Zakázky sjednáno jinak.

XI. Obsah obchodních podmínek a vztah k odlišným prohlášením nebo dokumentům

1. Tyto VOPSP mají přednost před případně odlišným prohlášením osob vystupujících jménem POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST, s výjimkou případů, kdy je toto odlišné prohlášení učiněno písemně a podepsáno osobou, která ve smyslu příslušných právních předpisů je oprávněna jménem POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST jednat.

2. Odchylná ujednání obsažená v Zakázce uzavřené mezi POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST a Zákazníkem mají přednost před usta¬noveními těchto všeobecných obchodních podmínek.

XII. Závěrečná ustanovení

1. Veškeré případné spory vyplývající ze smluv o dílo, podléhajících těmto VOPSP a souvisejících obchodních vztahů budou rozhodovány příslušným soudem dle sídla POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST, pokud není dána výlučná příslušnost jiného soudu. 2. V případě, že se jakékoli ustanovení těchto VOPSP stane neplatným nebo protiprávním, zůstávají ostatní ustano¬vení tímto nedotčena.

3. Zákazník svým podpisem na servisním listu potvrzuje, že je vlastníkem, resp. nájemcem či oprávněným uživate¬lem, předmětu Zakázky a že je z tohoto titulu oprávněn a případě zplnomocněn Zakázku týkající předmětu Zakázky v plném rozsahu a bez jakýchkoliv dalších omezení uzavřít. Zákazník se svým podpisem na zakázkovém listu zavazuje provést úhradu ceny Zakázky, pokud třetí osoba, od níž případně odvozuje svoje oprávnění, nakládat s předmětem Zakázky v rozsahu Zakázky zpochybní toto jeho oprávnění.

5. POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST je oprávněna tyto VOPSP kdykoliv změnit.

6. Tyto VOPSP nabývají platnosti a účinností 1. července 2014.

Všeobecné obchodní podmínky - 1.0 out of 5 based on 1 vote

Jak připravit notebook k přepravě ?

Hodnocení uživatelů:  / 1

Pokyny pro správné zabalení zásilky odesílané k servisnímu zásahu.

Přepravu notebooků do servisního střediska POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s.r.o. zajišťují přepravní společnosti DPD (po celé České republice) nebo kurýrní přepravní služba MESSENGER (pouze Praha). Zasílaný notebook, včetně jeho příslušenství je nezbytné řádně zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození. V případě zařízení zasílaných do reklamace zabalte notebook nejlépe do originálního nebo jiného pevného obalu (krabice). Volný prostor mezi obalem a notebookem vyplňte vhodným materiálem (noviny, bublinkové fólie apod.) a ujistěte se, že se notebook případně jiné přiložené příslušenství při manipulaci s krabicí nepohybuje.

V případě notebooku odesílaného k reklamaci (záruční servis) přiložte kopii prodejního dokladu, dodacího listu, originál záručního listu, podepsaný seznam příslušenství, které s notebookem zasíláte a stručný popis problému, který jste na notebooku zaznamenali.

V případě notebooku, který zasíláte na pozáruční servis přiložte podepsaný seznam příslušenství a stručný popis problému, který jste na notebooku zaznamenali, nebo který potřebujete vyřešit.

Celý balík pečlivě zalepte přes všechny spoje širokou lepící páskou a ujistěte se, že celý komplet vyhovuje výše uvedeným podmínkám. Po přijetí zásilky do našeho servisního střediska budete o této skutečnosti informováni prostřednictvím SMS zdarma, telefonicky nebo E-mailem.

Jak správně notebook zabalit ...

 zasilka1a  zasilka1b

POZOR !!!
V žádnem případě neposílejte notebooky pouze v brašně, vyjma případů, kdy je použito přepravní služby MESENGER, kde je takovéto zabalení postačující. Přepravní služba a ani společnost POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s.r.o. neručí za nedostatečně zabalené zařízení.

↑ Chybně zabaleno k přepravě ↑ Správně zabaleno k přepravě
 zasilka3a  zasilka3b
↑ Chybně zabaleno k přepravě ↑ Správně zabaleno k přepravě
Jak připravit notebook k přepravě ? - 1.0 out of 5 based on 1 vote

Podkategorie

  • Kariéra

    Vaše nová pracovní příležitost...

    K tomu, abych poskytovali služby na té nejvyšší úrovni, potřebujeme tým motivovaných zaměstnanců. Nabízíme Vám exkluzivní příležitost pokračovat v profesním růstu s naším týmem v moderním a dynamickém prostředí, ať již jste zkušený profesionál nebo čerstvý absolvent.

    • tým profesionálů
    • špičkové technologie
    • kariérový a osobní růst
    • vzdělávací systém
    • motivující finanční ohodnocení
    • příjemné pracovní prostředí

    Aktuální nabídka volných míst:

Máte dotaz ohledně této služby? Zkuste nejčastější dotazy, případně nám zašlete dotaz.